نفت پاسارگاد در فروش محصولات خود در دوره یک ماهه اردیبهشت رکورد جدید ثبت کرده است.
plusresetminus
رکورد جدید نفت پاسارگاد در فروش محصولات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، فروش محصولات نفت پاسارگاد طی عملکرد ۱ ماهه ادریبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به عدد ۱۴۵۶ میلیارد تومان می‌باشد میزان فروش محصولات این شرکت به نسبت مدت مشابه سال افزایش ۱۲۳ درصدی را شاهد بوده است.
صادرات ۹۴۱ میلیاردی نفت پاسارگاد
شرکت نفت پاسارگارد که با نماد شپاس در بازار سرمایه شناخته  می‌شود در دروه یک ماه اردیبهشت سال گذشته ۶۵۱ میلیارد تومان فروش داشت که در سال جدید با افزایش ۱۲۳ درصدی میزان فروش آن به ۱۴۵۶ میلیارد تومان رسید علاوه بر این صادرات نفت پاسارگارد از ۲۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته به ۹۴۱ میلیارد تومان در اردیبهشت امسال رسیده است.
رشد ۱۷ درصدی عرضه محصولات در بازار‌های داخلی
براساس اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال عرضه محصولات شپاس در بازار‌های داخلی در ۱ ماه اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به مقدار ۴۴۱ میلیارد تومان بود که در ۱ ماه اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با رشد ۱۷ درصدی به ۵۱۴ میلیارد تومان رسید.
میزان فروش هریک از محصولات نفت پاسارگارد در بازار‌های داخلی به ترتیب شامل قیر‌های نفوذی ۱۹۹ میلیارد تومان، قیر‌های عملکردی ۳۱۳ میلیارد تومان، و MC یک میلیارد تومان می‌باشد همچنین میزان فروش محصولات شرکت فوق در بازار‌های خارجی به ترتیب قیر‌های نفوذی ۳۵۸ میلیارد تومان، قیر ویسکوزیته ۵۴۰ میلیارد تومان و قیر مظروف ۴۳ میلیارد تومان می‌باشد.
هزینه‌ها و مصارف نفت پاسارگاد در اردیبهشت ۱۴۰۲
هزینه‌های یوتیلیتی یک ماهه اردیبهشت ۱۴۰۲ نفت پاسارگارد حدودا ۱۶ میلیارد تومان برآورد شده که شامل سوخت بخار ۱۲ میلیارد تومان، سوخت برق ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، سوخت گاز ۷۰۰ میلیون تومان و سوخت گازوئیل ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.
رکورد جدید نفت پاسارگارد در فروش محصولاتانتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.qnwt23nxqftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما