امام جمعه جم در حاشیه پیاده روی خانواده های کارکنان پتروشیمی مروارید در جم گفت: اسدالله غلامپور از مدیران موفق و خوشنام است که توجه ویژه ای به خانواده ها دارد.
plusresetminus
پتروشیمی مروارید، موفق در منطقه و کشور/ مدیر عامل مروارید خوشنام است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، حجت الاسلام با بیان اینکه پتروشیمی مروارید از پتروشیمی های موفق در منطقه و کشور است تصریح کرد: مروارید دو محصول عمده حساس را تولید می کند و مجموعه ای قوی است که حرف برای گفتن دارد.
محمدی به اهمیت توجه به خانواده های کارکنان اشاره کرد و گفت: توجه به خانواده های کارکنان، به معنی بالابردن روحیه کارکنان برای افزایش بهره وری است و هر چه دغدغه های کارکنان در ارتباط با خانواده کمتر باشد با انگیزه و تلاش بیشتری، خدمت می کنند.
وی تعارض میان انجام وظایف طولانی و سخت کاری با رسیدگی به خانواده را از چالش های صنعت دانست و افزود: ایجاد آسایش خاطر به کارکنان با رسیدگی به خانواده ها و توجه به رفاهیات امکان پذیر است و اولین رسالت در حوزه مسئولیت اجتماعی صنایع توجه به خانواده های کارکنان است.
امام جمعه جم با تقدیر از نگاه ویژه مدیر عامل پتروشیمی مروارید به خانواده های کارکنان، بر لزوم تداوم برنامه های تفریحی و رفاهی برای خانواده ها تاکید کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb.8b9urhba0iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما