مصطفی کارگر گفت: سرمایه گذاری نفت پارس در شرکت پالایشگاه پارسیان سپهر این مزیت را ایجاد کرده که از ریسک های حوزه روانکارها به دور باشد.
plusresetminus
کاهش ریسک نفت پارس در بازار روانکارها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، معاون مالی و اقتصادی نفت پارس با اشاره به اینکه طبق مصوبات مجمع عمومی شرکت نفت پارس ۸۲ درصد از سود سهام به صورت نقدی پرداخت شد، گفت: شرکت نفت پارس نخستین تولیدکننده روانکار پیشرفته در ایران است و از تجهیزات نوینی برخوردار است و از نظر عملیاتی گلوگاهی ندارد و در بخش ریسک محیطی و ریسک های عملیاتی در موقعیت خوبی دارد که در نگار بهره گیری از نیروی انسانی و سبد محصولات در شرایط خاصی دارد بر همین مبنا پیش بینی می شود سودآوری شرکت ادامه داشته باشد.
مصطفی کارگر با بیان اینکه سرمایه گذاری در شرکت پالایشگاه پارسیان سپهر هم این مزیت را ایجاد کرده که از ریسک های حوزه روانکارها به دور باشد، افزود: نفت پارس از گذشته از نظر پی بر آیی ۲ تا ۵ واحد بالاتر از سایر روانکارها داشته زیرا تقاضای بالاتری نسبت به سایر شرکت ها داشته، با این حال با شرایط موجود روند سودآوری سودسازی شرکت بالاتر خواهد بود.
او در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه ایران در منطقه ای قرار دارد که هنوز تقاضا برای روغن های گروه یک زیاد است، گفت: با این حال نفت پارس به دنبال توسعه بازار روغن هاست، از طرف دیگر تقاضا برای روغن های پایه در بازار جهانی نزولی بوده که تحت تاثیر قیمت نفت و مسائل سیاسی رخ داده است.
کارگر با بیان اینکه از اواخر سال گذشته هم راستا با سیاست معافیت مالیاتی صادرات مواد خام و نیمه خام صادرات محصولات نهایی را توسعه داده ایم، گفت: به طور قطع در سال جاری برنامه ریزی برای مشارکت با شرکت هایی که در ارتقاء جایگاه و برند نفت پارس‌ موثر هستند داریم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc.0qoa2bq00la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما