شاید دیگر کمتر کسی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی باشد که کلیدواژه «بندرامام نوین» را نشنیده باشد؛ اگر «بندرامام نوین» را واژه‌ی تازه‌ی ادبیات صنعتِ پتروشیمی کشور بنامیم، «بازگشت به شکوه» یکی از معانی این کلید واژه‌ی راه یافته به ادبیات صنعت پتروشیمی خواهد بود.
plusresetminus
بازگشت قهرمانی به پتروشیمی بندرامام
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، بازگشت به جلال و شکوه بندرامام نه تنها در عرصه‌ی تولید و ثروت آفرینی، که بازگشت به هرآنچه روزگاری بندرامام را از دیگر صنایع و شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی متمایز می‌کرد، قلمداد می‌شود.
در این روزها علاوه بر طرح‌های بزرگی که سکوی پرتاب برای این آرمان بزرگ و رسیدن به هدف متعالی است، نام بندرامام بار دیگر در قهرمانی‌های پی‌در‌پی ورزشی شنیده می‌شود. ششمین دوره المپیاد ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت در روزهای گذشته با حضور ورزشکارانی از ۴ شرکت اصلی و تابعه وزارت نفت برگزار شد که بار دیگر شرکت پتروشیمی بندرامام به عنوان کهنه سرباز و نماینده صنعت پتروشیمی در این رقابت‌ها حضور یافت.
حضوری که برای بسیاری از ورزش دوستان یادآور روزهای اوج بندرامام بود و همه چشم به بازگشت نام بندرامام به سرتیتر ورزش قهرمانی داشتند. خبر قهرمانی‌های پی‌در‌پی و مقتدرانه ورزشکاران بندرامام در یکی از اصلی‌ترین المپیادهای ورزشی وزارت نفت، نشانه‌هایی از «بازگشت به شکوه» داشت.
نشانه‌هایی جدی که می‌تواند آغاز بازگشت بندرامام به جایگاه اصلی خود تلقی شود و بار دیگر صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ایران به داشتن چنین ابرمجتمعی با کانون فعالیت های صنعتی، فرهنگی، ورزشی و … به خود ببالد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.inok49nyw5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما