در سه ماهه اول امسال توانستیم به صورت میانگین، افزایش و رشد تولید ۱۵ درصدی را محقق نماییم.
plusresetminus
تحقق رشد تولید ۱۵ درصدی نفت پارس در سه ماهه اول ۱۴۰۲
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل شرکت نفت پارس در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سال مالی 1401 این شرکت در مورد پروژه های توسعه ای این شرکت اظهار داشت: در خصوص پروژه‌های توسعه‌ای، شرکت نفت پارس از حدود دو سال قبل، یکسری پروژه‌ هایی را به صورت کلی تعریف نموده، اما مراحل پیاده‌سازی آنها در دریافت خوراک، تجهیزات، توسعه‌ میانی‌ و محصول نهایی‌ با یک زمان‌بندی‌ خاصی انجام شده است.
این فعال حوزه روانکار با اشاره به اینکه پروژه‌ فاز 1 افزایش ظرفیت در سال گذشته به بهره برداری رسیده، افزود: فاز 2 افزایش ظرفیت که اضافه کردن یکسری مبدل و چیلر و واحد جذبی بوده، در مرحله‌ خرید تجهیزات و پیاده‌سازی است و امیدواریم که در سال 1403 به بهره‌برداری برسد.
مدیرعامل شرکت نفت پارس ادامه داد: برای تحقق پروژه های افزایش تولید، خوراک بیشتری هم دریافت می کنیم که از سال گذشته آغاز شده و در امتداد این پروژه های افزایش ظرفیت، خوراک را به محصولی که دارای ارزش افزوده‌ بیشتر است، تبدیل می کنیم که باعث رشد تولید محصول نهایی و تحقق شعار امسال خواهد شد. با عنایت خدا و تلاش پرسنل شریف شرکت، در سه ماهه اول امسال توانستیم به صورت میانگین، افزایش و رشد تولید 15 درصدی را محقق نماییم.
مدیرعامل شرکت نفت پارس در خصوص اینکه با توجه به افزایش قیمت لوبکات و روغن پایه، افزایش قیمت ادیتیو، قیمت مظروف و همچنین افزایش هزینه‌های سربار، چه افزایش قیمتی را برای روغن موتور در سال جاری مناسب می دانید، گفت: این مساله در صورت‌های مالی‌ ما به تازگی استخراج شده و کارهایش در حال انجام است. نفت پارس همچون سه پالایشگاه روغن ساز دیگر، مستندات خودش را روی افزایش نرخ‌ها، بر اساس مؤلفه‌های بهای تمام‌شده‌ محصول تدوین کرده و در قالب درخواستی به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارائه خواهد کرد. پیش‌بینی می‌کنیم که افزایش قیمتی متناسب با شرایط -که البته فاصله تا قیمت واقعی زیاد است- داشته باشیم. البته در درخواستمان تقاضای آزادسازی قیمت را نیز مطرح حواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت نفت پارس با اشاره به حمایت از شرکتهای دانش بنیان در این شرکت، افزود: در خصوص خود محصول پروژه‌های دانش‌بنیان، بومی‌سازی محصولات به‌ویژه برای تجهیزات خاص در واحد R&D شرکت به صورت مستمر انجام می شود.
منبع: نفت ما
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.ua3ct1awpbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما