مدیرعامل مجتمع گاز پارس‌ جنوبی گفت: با تعامل و همکاری مشترک با بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر، از ظرفیت نخبگان این بنیاد استفاده می‌شود.
plusresetminus
چراغ سبز پارس‌جنوبی برای استفاده از نخبگان بوشهری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،احمد باهوش اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با رویکرد استفاده از توان و دانش فناورانه جوانان در عرصه صنعت به دنبال استفاده از ظرفیت نخبگان استان بوشهر است.
وی افزود: به منظور اجرایی‌شدن این استراتژی، روز گذشته نشستی با مدیر بنیاد نخبگان استان بوشهر برگزار و در زمینه افزایش تعامل و همکاری مشترک گفت‌وگو شده است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با یک دید مثبت و آمادگی مناسب به دنبال گسترش سطح تعامل و همکاری مشترک با بنیاد ملی نخبگان هستیم.
باهوش عنوان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با داشتن سیزده پالایشگاه‌ بزرگترین مرکز تولید گاز کشور به شمار می‌رود که نخبگان و استعدادهای برتر استان بوشهر می تواند در مسیر تحول، رشد و شکوفایی این مجموعه حرکت کنند.
باهوش یادآور شد: به زودی و در قالب یک تفاهم‌نامه مشترک همکاری با بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر، نیازمندی‌های طرفین عملیاتی می‌شود.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: اکنون این مجتمع با ۱۰۰ شرکت دانش بنیان همکاری و تعامل دارد و از توان و دانش جوانان نخبه آنها استفاده می‌کند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.wnok49nmm5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما