نشست هم اندیشی مربیان ورزشی شرکت پتروشیمی شازند با حضور مدیریت عامل برگزار شد.
plusresetminus
اقدام پتروشیمی شازندجهت تأسیس باشگاه ورزشی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، نشست سالانه هم اندیشی مربیان ورزشی شرکت پتروشیمی شازند با حضور دکتر خلیلی نیا مدیریت عامل ، مهندس ساکی معاونت  تولید و رئیس مجتمع و جمعی از مدیران روز شنبه سوم تیر ماه 1402 در محل مهمانسرای شرکت در شهر مهاجران برگزار شد.
در این مراسم ربیعی رئیس امور ورزش شرکت پتروشیمی شازند ضمن خوش آمدگویی خدمت مدیرعامل، سایر مدیران و مربیان ورزشی شرکت ، گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده در واحد امور ورزش را ارائه نمود و سپس مربیان حاضر ضمن تشکر از حضور دکتر خلیلی نیا با معرفی سوابق ورزشی خود، درخواست های مرتبط با رشته ورزشی را که در آن فعالیت می نمایند مطرح کردند.
در ادامه مدیرعامل ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مربیان ورزشی شرکت و با معرفی سوابق ورزشی خود در سطح ملی و بین المللی و همچنین اشراف کامل نسبت به مسائل تخصصی مرتبط طی سخنانی بیان نمودند: اهمیت ورزش در بین کارکنان و خانواده های محترمشان بسیار حائز اهمیت می باشد، و به همین دلیل است که در کلام ائمه اطهار (علیهم السلام) و نیز در فرمایشات مقام معظم رهبری همواره بر این مهم توصیه و توجه ویژه ای شده است.
دکتر خلیلی نیا ضمن تاکید بر شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی در بین همکاران و خانواده های آنها عنوان کردند: متاسفانه در پاره ای از مواقع نسبت به اهمیت مسائل ورزشی پرسنل و فرزندان ایشان غفلت های صورت گرفته است و این در حالی است که ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار مستعد و درخشانی در مجموعه معظم پتروشیمی شازند وجود دارد که باید آن استعدادها را شکوفا و با آمادگی جسمانی کامل  به نحو احسن در مسیر درست قرار داد.
ایشان با صدور مجوز به اعزام همکاران و یا فرزندان ایشان به مسابقات رشته های ورزشی  که در امور ورزش موجود است و در سطح استان و کشور برگزار می گردد تاکید نموده و اظهار داشتند: در صورت برنامه ریزی جهت حضور غرور آفرین و افتخار آمیز همکاران و خانواده های محترمشان در مسابقات ورزشی در سطوح مختلف محدودیتی وجود ندارد و اعزام به اینگونه از مسابقات که تحت نظارت سیستم نظارت و دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار می گردد باید با جدیت پیگیری شود تا بیش از پیش شاهد کسب رتبه های ارزنده و موفقیت در رشته های ورزشی برای شرکت پتروشیمی شازند باشیم.
دکتر خلیلی نیا از آمادگی شرکت پتروشیمی شازند جهت تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی سخن گفتند و یادآور شدند: یکی از برنامه های اساسی شرکت، تاسیس یک باشگاه فرهنگی ورزشی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و به منظور حضور در لیگ های مختلف ورزشی در سطح کشور می باشد که در صورت اخد مجوزهای لازم از سوی مسئولین امر، می توانیم در رشته های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان شاهد کسب عناوین و مقام های قهرمانی بسیار ارزنده ورزشی باشیم. به همین جهت باید ظرفیت های موجود در شرکت و منطقه به ویژه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان شازند شناسایی و با تشکیل این باشگاه و بر اساس توانمندی های شناسایی شده، تیم های ورزشی در قالب یک باشگاه منسجم به نام پتروشیمی شازند حضوری فعال و افتخار آفرین در سطح لیگ های ورزشی مختلف داشته باشند. همچنین به این نکته اشاره نمودند که یکی از اهداف و سیاست های شرکت، تبدیل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت  پتروشیمی شازند به یک قطب ورزش کشور می باشد که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
مدیرعامل در خصوص تجهیزات و امکانات سالن های ورزشی شرکت پتروشیمی شازند گفتند: امکانات و زیرساخت های خوبی طی سالیان گذشته در مجموعه امور ورزش ناحیه غیرصنعتی شرکت در شهر مهاجران تاسیس و نگهداری شده است، اما متاسفانه در برخی از این سالن ها، تجهیزات و یا امکانات مورد استفاده وضعیت مطلوبی نداشته و نیاز است مربیان ورزشی درخواست ها و نیازهای مرتبط با رشته های ورزشی را به واحد امور ورزش اعلام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به بهسازی و یا نوسازی این تجهیزات و امکانات اقدامات مرتبط صورت پذیرد.
دکتر خلیلی نیا در پایان سخنان خود ضمن تاکید مجدد بر لزوم توجه به ورزش و مسائل مرتبط، خواستار شناسایی استعدادها و ظرفیت های بالقوه به منظور تشکیل تیم های ورزشی قوی در شرکت پتروشیمی شازند شدند.
در پایان این مراسم مدیریت عامل با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات و خدمات ارزنده تمامی مربیان ورزشی شرکت پتروشیمی شازند تجلیل نمودند.
 













انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcd.n0n2yt0kna26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما