رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: رویداد ملی تخصصی عصر امید عسلویه وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد.
plusresetminus
گام بلند دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع نیازهای صنایع پتروشیمی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از اجرای گام دوم رویداد ملی عصر امید عسلویه با حضور کارشناسان و متخصصان اجرایی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور و شرکت‌های تابعه با پرزنت(ارائه محصول) و انعقاد تفاهم‌نامه‌های اجرایی در حوزه طراحی، ساخت و نوسازی قطعات طی دو روز خبر داد.
وی گفت: پس از برگزاری رویداد ملی تخصصی عصر امید عسلویه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و استقبال مطلوب صنعت و دانشگاه، مرحله دوم این رویداد با درخواست و حمایت مادی و معنوی حوزه پژوهش شرکت‌های پتروشیمی واقع در این منطقه صنعتی با برگزاری جلسات فنی و تخصصی در چند پترووشیمی، وارد فاز اجرایی شد.
این مقام مسئول با بیان اینکه توان علمی و اجرایی دانشگاه می‌تواند یاریگر صنایع در خودکفایی صنعت و بومی سازی علوم شود، متذکر شد: خوشبختانه با حضور دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در منطقه عسلویه و ایجاد پردیس عسلویه، تعاملات خوبی میان دانشگاه و صنعت شکل گرفته و صنایع به دنبال بهره گیری از ظرفیت و توان دانشگاه هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در گام دوم ملی تخصصی عصر امید عسلویه، شرکت‌های پتروشیمی سبلان، جم، هنگام، زاگرس و پالایشگاه پنجم درصدد بهره‌گیری از توان تخصصی دانشگاه در رفع نیازها هستند.
حیدری سنگستانی با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف توضیح داد: خدمات و محصولاتی مانند پوشش‌های الاستومری، دیسپاچینگ، آنالیز پساب، ساخت قطعات کامپوزیت، چاه‌های آب، چاه‌های حفاظت کاتولیک، مهندسی معکوس، تصفیه پساب و گازهای آلاینده، یکپارچگی سیستم‌های اطلاعاتی، جلوگیری از خوردگی قطعات به بخش صنعت معرفی شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb.gb9urhb0siupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما