فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: سارقانی که در چند مدت اخیر اقدام به سرقت لوله‌های نفت در مناطق حاشیه اهواز و روستای غیزانیه کرده بودند در کمین پلیس افتادند.
plusresetminus
انهدام باند سارقان لوله‌های نفت در اهواز
به گزارش نفت‌آرا به نقل از تسنیم، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی گزارش‌های متعدد شرکت نفت در چند مدت اخیر مبنی بر سرقت لوله‌های انتقال نفت در مناطق حاشیه اهواز و مناطق صعب‌العبور، پلیس آگاهی شهرستان اهواز، به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: با همکاری نیروهای حراست شرکت نفت و کمین نیروهای پلیس پاسگاه غیزانیه، یک باند ۶ نفره مرتبط با این موضوع شناسایی شدند که بعد از رصد و شناسایی سارقان در حین ارتکاب جرم در کمین نیروهای انتظامی گرفتار شدند و ۳ نفر از آنان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در ادامه گفت: در این عملیات که به صورت مشترک با نیروهای حراست شرکت نفت و عوامل کلانتری غیزانیه صورت گرفت، ۳ نفر از سارقان دستگیر شدند و ۳ نفر دیگر نیز تحت پیگرد پلیس قرار گرفتند و همچنین حدود ۴ تن لوله نفت و ۳ دستگاه خودرو سواری به نام سارقان کشف و ضبط شد.
سرقت لوله‌های انتقال نفت از اطراف شهر اهواز در طی چند سال اخیر به معظلی برای شرکت نفت و حراست این شرکت تبدیل شده است
آذر ماه سال گذشته رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از کشف ۴۵ تن لوله مسروقه در انبارهایی در اهواز و دستگیری چند گروه سارق و مال خر مرتبط با این ماجرا خبرداده بود.
https://naftara.ir/vdcgr79y4ak93.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما