مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه در همه شهرها "پارک پروپیلن" در حال احداث است، گفت: مقدمات راه انداری "پارک پروپیلن" باید در ایلام نیز فراهم شود.
plusresetminus
مقدمات راه انداری “پارک پروپیلن” در ایلام باید فراهم شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سیدغلامحسن گرشاسپی روز یکشنبه در جلسه شورای اشتغال چوار اظهار کرد: ۴۰ درصد شرکت ارغوان گستر متعلق به شرکت پتروشیمی است و ظرفیت آن ۳۳۰ هزار تن است که حداکثر نیروی آن باید ۳۳۰ نفر باشد، که در حال حاضر ۸۰ درصد نیروی کار این شرکت، سواد زیر دیپلم دارند.
وی گفت: ارغوان گستر شرکتی سهامی عام است و ۵۰ میلیون سهام عام عدالت دارد و باید اطلاع رسانی لازم برای ادامه کار آن صورت گیرد.
گرشاسپی با اشاره به اینکه ظرف یک ماه آینده آزمون نیروهای روزمزد ۱۵ روزه برگزار خواهد شد، ادامه داد: از شورای تامین درخواست می‌کنیم مقدمات برگزاری آزمون برای نیروهای ۱۵ روزه ظرف یک ماه آینده را فراهم کند.
وی گفت: با این آزمون ۶۳۵ کارگر روزمزد پتروشیمی ایلام ساماندهی می شوند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه شرکت پتروشیمی ۲ هزار و ۱۹ نیرو دارد، گفت: در تمامی شهرها پارک پروپیلن در حال راه اندازی است اما در استان هنوز اجرایی نشده که این مسئله نیازمند توجه است.
گرشاسپی گفت: این شرکت با مشکلات کمبود و کسری خوراک کماکان دست به گریبان بوده و امکان تولید با ظرفیت حداکثری فراهم نیست.
وی اضافه کرد: در مجتمع پتروشیمی ایلام ۶ نوع محصول شامل اتیلن، پلی اتیلن سنگین، دی‌متیل ‌دی‌سولفید، بنزین پیرولیز، پروپیلن در دو گرید شیمیایی و پلیمری و همچنین سوخت کوره تولید می شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf.cd1iw6dvygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما