معاون هلدینگ خلیج فارس با اشاره به اینکه پتروشیمی گچساران بزرگترین واحد الفین کشور با تولید یک میلیون تن است بعداز گذشت 19سال خوشبختانه در مرحله بهره برداری قرار دارد.
plusresetminus
پتروشیمی گچساران با اعتبار ۱/۲میلیارددلار بزرگترین پروژه صنعتی استان است/انتظاری که بعداز ۱۹سال به پایان می رسد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، نشست خبری معاون هلدینگ خلیج فارس و مدیران پتروشیمی گچساران با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
ظهر امروز ۱۸تیرماه ۱۴۰۲با حضور اصحاب رسانه استان در پتروشیمی گچساران روند عملیات اجرایی و روند بهره برداری آن با حضور مهندس نشان زاده معاون هلدینگ خلیج فارس برگزار شد.
مهندس نشان زاده در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه خوشحالیم که اولین نشست خبری با اصحاب رسانه استان در گچساران برگزار می شود و امیدواریم صادقانه و‌منصفانه که در طول دو دهه در این مجتمع صنعتی اتفاق افتاده بتوانیم به اشتراک بگذاریم.
وی افزود :وجود صنعت یک سری الزاماتی و زیرساخت هایی لازم دارد .
مهندس حسن نشان زاده مقدم با اشاره به اینکه یک میلیارد و دویست میلیون دلار در این پروژه هزینه شده است بیان کرد:پتروشیمی گچساران بزرگترین پروژه صنعتی استان کهگیلویه و‌بویراحمد است که د تاریخ ۵۰ساله استان بی نظیر است و ایرانی ترین الفین در کشور است که ۸۵درصد آن ساخت کشور است و ساخته شده است که یک افتخار برای همه ما و ایران است که ایرانی است.
معاون کهگیلویه و بویراحمدی هلدینگ خلیج فارس گفت :در طول ۲سال گذشته ۲۲۰۰کیلومتر کابل برقی تامین کردیم و ۴۵۰۰قطعه و ابزار دقیق و بیش از ۱۲هزار میلیارد تومان پول تزریق شد و مسایل مالی که مهم ترین مشکل بود رفع شد.
وی تاکید کرد :پتروشیمی گچساران اولین واحد صنعتی عظیم در استان است .
نشان زاده مقدم با اشاره به بحث های زیست محیطی بیان کرد :یکی از نکات مثبت پتروشیمی گچساران این است که هیچ پساب و آب دور ریز نخواهیم داشت و حداکثر سازگاری با محیط زیست و‌درختان بلوط خواهیم داشت.
معاون هلدینگ خلیج فارس با اشاره به اینکه پتروشیمی گچساران بزرگترین واحد الفین کشور با تولید یک میلیون تن است بعداز گذشت ۱۹سال خوشبختانه در مرحله بهره برداری است.
نشان زاده با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار به خبرنگاران استان گفت امیدواریم رسانه های استان بتوانند در کشور نقش آفرینی کنند.
براساس این گزارش مهندس نشان زاده در ادامه این نشست پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود‌
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf.cd1iw6dexgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما