استاندار خراسان شمالی گفت: اجرای مرحله دوم طرح انتقال پساب بجنورد به شرکت پتروشیمی به عنوان مهمترین مصوبه سفر رئیس جمهور به استان آغاز می‌شود.
plusresetminus
اجرای مرحله دوم طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی آغاز می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدرضا حسین‌نژاد  اظهار داشت: مهم‌ترین مصوبه سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی اجرای طرح انتقال پساب فاضلاب بجنورد به شرکت پتروشیمی خراسان بود.
استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اجرای این طرح که به واسطه مخاطرات زیست محیطی و رها بودن پساب فاضلاب بجنورد یکی از مطالبات به حق مردم منطقه است طی سالیان اخیر چاره‌جویی نشده بود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: تأمین آب پایدار برای صنعت مهم و استراتژیک پتروشیمی یکی دیگر از دلایل اهمیت اجرای این طرح بود.
وی در ادامه افزود: هم‌اکنون اجرای بخش اول این طرح مهم با تکمیل خط انتقال به پایان رسیده است.
حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: ملاحظاتی وزارت نیرو در راستای اجرای این طرح در حوزه هزینه آب‌بهای پساب داشت که پس از پیگیری‌های متعدد به مرحله نهایی رسید و اجرای تصفیه خانه به عنوان بخش دوم کار نیز به زودی با انتخاب پیمانکار شروع خواهد شد.
استاندار خراسان شمالی گفت: دولت مردمی سیزدهم پای وعده‌های خود به مردم ایستاده و در راستای رفع مطالبات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc.1qoa2bq4sla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما