در مراسمی با حضور استاندار مرکزی از بازنشستگان شرکت پتروشیمی شازند قدردانی شد.
plusresetminus
ثبت رکورد تولید و فروش در شرکت پتروشیمی شازند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل پتروشیمی شازند در‌این‌مراسم گفت: همکاران بازنشسته آینه تمام نمای شاغلین شرکت هستند، اگر در بین همکاران بازنشسته نارضایتی‌ها و یا نگرانی‌هایی از وضعیت معیشتی وجود داشته باشد، همکاران شاغل نیز نظاره‌گر این نارضایتی‌ها می‌باشند و به‌تبع آن، بهره‌وری نیروهای شاغل در شرکت کاهش و دغدغه‌های آن‌ها برای آینده افزایش می‌یابد، به‌همین‌دلیل یکی از برنامه‌های کاری شرکت پتروشیمی شازند، توجه به مسائل رفاهی بازنشستگان هست.
وی به وضعیت تولیدات و برنامه‌های دردست‌اقدام شرکت نیز اشاره کرد و افزود: برنامه‌های متنوع و تحولی برای اولین بار در شرکت پتروشیمی شازند پیش‌بینی‌شده که به یاری خداوند متعال، افزایش تولید، افزایش صادرات و تکیه‌بر توانمندی داخلی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان از اهم این برنامه‌ها هست.
وی یادآور شد: با تلاش جهادی تمامی همکاران در بخش‌های مختلف شرکت شاهد افزایش میزان تولیدات و نیز فروش محصولات در این شرکت هستیم، به‌گونه‌ای که در طی پنج ماه گذشته رکورد میزان تولید و فروش درطول تاریخ فعالیت‌های کاری پتروشیمی شازند شکسته شده و در دوره سه‌ماهه اول سال جاری نیز میزان فروش شرکت، رشد سه‌برابری نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است که جا دارد از تلاش‌ها و حمایت‌های ارزنده اعضای هیئت‌مدیره شرکت و نیز سایر همکارانم قدردانی کنم.
خلیلی نیا باتأکیدبر اقدامات مؤثر شرکت درراستای تأمین خوراک پایدار عنوان کرد: درزمینهٔ تأمین خوراک پایدار موردنیاز مجتمع عظیم پتروشیمی شازند نیز پیگیرها و اقدامات مستمر ادامه داشته و دارد و ازطریق مراجع ذی‌ربط منجر به نتیجه شده و درحال‌حاضر تمامی خوراک موردنیاز این مجتمع ازطریق شرکت‌های پالایشگاهی امام‌خمینی‌(ره) شازند و اصفهان تأمین می‌شود.
وی ادامه داد: ازآنجاکه ۸۲‌درصد قیمت تمام‌شده صرف تأمین خوراک می‌شود، با دریافت مستمر خوراک از شرکت‌های مذکور شاهد کاهش ۱۰‌درصدی در هزینه‌های شرکت هستیم. وی یادآور شد: از دیگر اقدامات و برنامه‌های مهم شرکت توجه به حوزه‌های منابع انسانی و نیز مسئولیت‌های اجتماعی‌ست.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf.md1iw6dcjgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما