پروپان به عنوان یکی از محصولات بنیادین پتروشیمی خارک شناخته می‌شود صادرات این محصول در دوره یک ماهه خرداد افزایش یافته است.
plusresetminus
افزایش صادرات پروپان پتروشیمی خارک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، پتروشیمی خارک طی دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ به میزان ۲۰۵ میلیارد تومان پروپان صادر نموده که میزان صادرات این محصول در مدت مشابه سال قبل ۱۱۶ میلیارد تومان بود.
افزایش ۷۷ درصدی صادرات پروپان طی یک ماه
پتروشیمی خارک طی یک ماه خرداد ماه سال گذشته ۱۱۶ میلیارد تومان پروپان صادر نموده بود که در خردادماه امسال با رشد ۷۷ درصدی میزان صادرات این محصول به ۲۰۵ میلیارد تومان رسید.
پتروشیمی خارک با نماد شخارک در بازار سرمایه شناخته می‌شود در صادرات بودتان نیز موفق عمل نموده و به میزان ۳۳۲ میلیارد تومان از فروش این محصول در بازار‌های خارجی درآمد کسب کرده است در واقع میزان فروش بوتان طی دوره یک ماهه خرداد سال گذشته ۱۹۸ میلیارد تومان بود که با افزایش ۶۷ درصدی  در خرداد ماه امسال میزان درآمد شخارک از این محصول به ۳۳۲ میلیارد تومان رسید.
علاوه بر این پنتان از دیگر محصولات صادراتی پتروشیمی خارک بوده که صاردات آن در خردادماه امسال بیشتر از خردادماه سال گذشته بوده است و طی یک ماه به فروش ۳۲۰ میلیارد تومانی دست یافته است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.wa3ct1avwbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما