مدیر بازاریابی و فروش شرکت پلیمر آریاساسول بازار آفریقا را هدف جدید این شرکت برای صادرات محصولات دانست و از سیاست‌گذاری‌های شرکت برای گرفتن سهم از این بازار خبر داد.
plusresetminus
آریاساسول رقیب جدید بزرگترین شرکت‌های پلیمری دنیا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مهدی بهمنی در حاشیه نخستین روز از هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کمپلاست (نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک کنیا) با اشاره به حاشیه سود خوب فروش محصولات پتروشیمیایی در بازار آفریقا، این بازار را هدف جدید شرکت پلیمر آریاساسول برشمرد و گفت: بازار آفریقا همواره به‌عنوان یکی از بازارهای هدف جدید مورد توجه ما بوده و از سوی محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل محترم شرکت نیز مورد تأکید قرار گرفته است و با همین رویکرد نیز در نمایشگاه کنیا شرکت کردیم.
وی با بیان اینکه شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح پلیمر جهان ، برای توسعه بازار هدف خود از روز سه‌شنبه (۲۰ تیرماه ۱۴۰۲) در نمایشگاه بین‌المللی کامپلاست شهر نایروبی کنیا حضور پیدا کرد، افزود: در روز نخست طبق برنامه در جلساتی که با ۲۱ مشتری خود داشتیم، نیازمندی‌های آن‌ها شناسایی و نمونه محصولات تولیدی آریاساسول به مشتریان ارائه شد و بر اساس آن تقاضاهای خیلی خوبی را در حوزه پایپ با شناسه PE80 plus premium و فیلم‌های سبک و سنگین دریافت کردیم.
مدیر فروش و بازاریابی از دیگر محصول مورد تقاضای مشتریان در این نمایشگاه یاد و تشریح کرد: گرید اکستروژن کوتینگ به خوبی به مشتریان معرفی شد که تقاضای خوبی برای آن وجود داشت.
تریدر‌های معتبر آفریقا در کنار آریاساسول
بهمنی از جلسات پربازده با تریدرهای بازار آفریقا خبر داد و تأکید کرد: با دو تریدر معتبر این بازار جلسات متعدد و طولانی داشتیم و انتظار می‌رود به‌زودی برای تهیه محصولات و عقد قرارداد دوباره به ما مراجعه کنند.
وی به تشریح راهکارهای حمل و نقل محصول در بازار آفریقا پرداخت و گفت: به‌منظور حمل محصول بنادر مومباسا و دارالسلام به‌عنوان هاب‌های حمل محصول شناسایی شدند که برای ارسال محصولات به آفریقای شرقی و مرکزی مناسب هستند.
مدیر بازاریابی و فروش با اذعان به حضور رقبای قدر در بازار آفریقا تصریح کرد: در جلسات با شرکت‌های آفریقایی برخی رقبای بزرگ از جمله اکسون‌موبیل آمریکا ، سابیک عربستان سعودی و بروج امارات شناسایی شدند که سهم بزرگی از بازار آفریقا را به خود اختصاص داده‌اند؛ ولی با سیاست‌گذاری برای استراتژی‌های جدید تلاش داریم سهم خوبی از این بازار را در اختیار بگیریم.
بهمنی در پایان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و ارزیابی‌هایی که از پیش و در حین این نمایشگاه انجام شده است، امیدواریم بتوانیم حجم قابل قبول از بازار محصولات پلیمری آفریقا را در اختیار بگیریم و صادرات به این بازار را توسعه دهیم.
هشتمین دوره‌ی کمپلاست از امروز (بیستم تیرماه ۱۴۰۲) آغاز به‌کار کرده است و تا روز پنج‌شنبه (۲۲ تیرماه ۱۴۰۲) ادامه خواهد داشت.
شرکت پلیمر آریاساسول در سالن اصلی نمایشگاه کمپلاست، غرفه شماره D11A میزبان مهمانان و بازدیدکنندگان خواهد بود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf.cd1iw6dc1giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما