شرکت پلیمر آریاساسول در جریان برگزاری کنفرانس کیفیت و بهره‌وری به‌عنوان یکی از شرکت‎های موفق مورد قدردانی قرار گرفت.
plusresetminus
آریاساسول شرکتی موفق در زمینه کیفیت و بهره‌وری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، هفدهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری به همت انجمن مدیریت بهره‌وری ایران و انجمن مهندسی بهره‌وری صنعت برق ایران روز چهارشنبه (۲۱ تیرماه ۱۴۰۲) در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
این کنفرانس با اهداف بررسی بهره‌وری و نقش آن در اقتصاد، خصوصی‌سازی و ارتقا کیفیت، تفکر استراتژیک در ارتقا بهره‌وری، مدیریت بهینه، عملکرد و منابع سازمانی، روش‌ها و متدهای نوین ارتقا کیفیت، بهره‌وری و توسعه پایدار، بهره‌وری و نقش مؤثر نیروی انسانی و بهره‌وری در مدیریت تولید برگزار شد.
در جریان این کنفرانس دو پنل تخصصی با عناوین کیفیت و بهره‌وری در عصر مدیریت داده‌ها و ارائه تجارب موفق در مدیریت بهره‌وری برگزار شد.
در پنل اول اهمیت داده‌کاوی به‌منظور ارتقا کیفیت و بهره‌وری در سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در این پنل تجربه یک شرکت دانش‌بنیان با تکیه بر داده‌کاوی ارائه شد.
همچنین مدل‌های بهینه داده‎کاوی در این پنل ارزیابی و راهکارهای نوین در این زمینه و تجارب جهانی این موضوع تشریح شد.
در پنل دوم سخنران اول به معرفی مدل بومی ارزیابی بلوغ نظام مدیریت بهره‌وری پرداخت که می‌تواند در شرکت‌ها و سازمان‌های کشور مورد استفاده قرار گیرد.
در بخش دوم این پنل مدل موفق مدل بهره‌وری در یک شرکت فولادی بررسی و تشریح شد و در بخش سوم بهره‌وری در بیمارستان و صنعت درمان به‌عنوان زمینه‌ای متفاوت در کیفیت و بهره‌وری ارائه شد.
در این پنل همچنین نظام ارزیابی کارایی و بهره‌وری شعب بانک به‌عنوان یک نمونه موفق در ارتقا کیفیت و بهره‌وری ارائه و تشریح شد.
در پایان این کنفرانس از شرکت‌های موفق در زمینه کیفیت و بهره‌وری با تقدیم لوح، تقدیر شد.
شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان یکی از شرکت‌های بود که موفق به دریافت لوح تقدیر شد. حامد زنجانی، مدیر طرح و برنامه به‌عنوان نماینده محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.
حیدرزاده نگاه ویژه‌ای به موضوع کیفیت و بهره‌وری در فرایندها و سیاست‌گذاری‌های شرکت پلیمر آریاساسول دارد. بهبود مستمر کیفیت و بهره‌وری همواره مورد تأکید مدیرعامل شرکت است و تدوین، پیاده‌سازی، نگهداشت و بروزرسانی این فرایندها منطبق با استانداردهای جهانی از سوی مدیرعامل به واحد طرح و برنامه شرکت پلیمر آریاساسول تفویض شده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.wnwt23n6vftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما