همزمان با سالروز تاسیس حراست، با حضور مدیر حراست مرکزی، قائم مقام هلدینگ انرژی سپهر، مدیرعامل و سرپرست حراست پتروشیمی سبلان، نیرو‌های حراست این شرکت تقدیر شدند.
plusresetminus
تجلیل مهندس کریمی از نیرو‌های حراست شرکت صنایع پتروشیمی سبلان+عکس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مهندس سید یاسر دلیری ضمن بازدید از سایت پتروشیمی سبلان با تبریک این روز به نیرو‌های خدوم و زحمتکش عرصه حراست گفت: بدون شک نقش نیرو‌های حراست در ایجاد آرامش و امنیت مجموعه صنعتی بی بدیل است، چرا که همواره این حوزه به عنوان نیروی خط مقدم رسالت و وظیفه پاسداری از ارکان مختلف حوزه کاری خود را به عهد دارد.
مهندس دلیری با تجلیل از همکاران این حوزه تاکید کرد: در راستای تعالی سازمانی و تحقق اهداف حفاظتی گام‌های موثری برداشته شده و شاهد این روند در این مجموعه هستیم.
مهندس کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان نیز با تبریک روز حراست تاکید کرد: بی‌تردید تامین و حفاظت از آرامش و امنیت از مهم‌ترین نیاز‌های صنعت پتروشیمی است که در خط مقدم اقتصاد کشور قرار دارد و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه حراست است.
وی افزود: از طرف خودم و اعضای هیئت مدیره، و به نمایندگی از همه کارکنان شرکت از تلاش‌های شما سپاسگزارم و امیدوارم همچون گذشته در انجام وظیفه خطیر و تعیین‌کننده خود موفق باشید.
همچنین مهندس اقلیما سرپرست حراست شرکت سبلان نیز با تبریک سالروز تاسیس حراست و قدردانی از نیرو‌های حراست پتروشیمی سبلان گفت: با توکل به خداوند متعال و با نصب‌العین قراردادن تقوای الهی در صیانت از مجموعه پتروشیمی سبلان که از دستاورد‌های بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی است، همواره تلاش خواهیم کرد.
در این مراسم دکتر جهانگیری قائم مقام هلدینگ انرژی سپهر و مهندس کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان نیز حضور داشتند و از پرسنل این حوزه با اهداء گل تقدیر کردند.

انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci.3a3ct1a3ubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما