مدیر تجارت بین‌الملل شرکت PGG برزیل با بیان اینکه با همکاری دولت برزیل در تلاشیم روابط خوبی با شرکت‌های ایرانی برقرار کنیم، گفت: ایران یکی از عرضه‌کنندگان خوب محصولات پتروشیمی در جهان به شمار می‌رود و ما برای تأمین نیاز خود به این مواد، به ایران آمده‌ایم.
plusresetminus
پتروشیمی‌های ایران نیاز برزیل به محصولات پتروشیمی تأمین خواهند کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سزار مایرینک، مدیر تجارت بین‌الملل شرکت PGG برزیل در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در مصاحبه‌ای با خبرنگار فارس درباره توانمندی‌های ایران در صنعت پتروشیمی و دلیل حضورشان در این نمایشگاه، اظهار داشت: ما در راس یک هیأت تجاری به همراه یکی از نمایندگان مجلس برزیل به ایران آمده‌ایم، شرکت ما در برزیل در حوزه کشاورزی فعال است و ما خیلی به دنبال خرید کود، اوره و سولفور برای صنعت کشاورزی در برزیل هستیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای تأمین اقلام مورد نیاز خود با یک شرکت ایرانی به توافق رسیده‌اند؟ گفت: ما درحال حاضر به دنبال ایجاد یک شراکت خوب برای بلندمدت برای توسعه کشاورزی‌مان در برزیل هستیم، بنابراین هم‌اکنون در حال جست‌وجو هستیم و امیدواریم که شرکت‌های خوب در این زمینه به ما کمک کنند تا بتوانیم ظرفیت تولید محصولات کشاورزی خود را برای مردم جهان بالا ببریم.
مایرینک در پاسخ به این سؤال که که آیا تجربه کار با طرف‌های ایرانی را از قبل دارد؟ عنوان کرد: من تاکنون با شرکت‌های ایرانی کار نکرده‌ام اما شرکت ما با همکاری دولت برزیل در تلاش است تا روابط خوبی را با شرکت‌های ایرانی برقرار کند زیرا ایران یک تأمین کننده خوب در حوزه محصولات پتروشیمی است و ما می‌توانیم روابط خوبی را با طرف‌های ایرانی داشته و توسعه دهیم.
وی افزود: باید بگویم که برزیل هم‌اکنون بزرگترین تولیدکننده محصولات اساسی کشاورزی در جهان است و در زمینه تولید ذرت، دانه سویا و دیگر محصولات کشاورزی جایگاه خوبی داریم.
مدیر تجارت بین‌الملل شرکت PGG برزیل که به همراه تعدادی از اعضای هیأت مدیره این شرکت به ایران آمده است گفت:‌ برزیل هم‌اکنون برای 1.2 میلیارد نفر در جهان محصولات کشاورزی تولید می‌کند، بنابراین می‌توانیم با طرف‌های ایرانی تجارت خوبی داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط قیمتی محصولات ایرانی خوب است؟ گفت: ما هم‌اکنون در حال ارزیابی بازار هستیم و در این زمینه در حال گفت‌وگو با شرکت‌هایی هستیم تا با آنها قرارداد ببندیم. 
مایرینگ تأکید کرد که می‌توان با شرکت‌های ایرانی مذاکره کرد و به توافق رسید و گفت که ما برای انجام یک تجارت خوب به ایران آمده‌ایم. 
مدیر تجارت بین‌الملل شرکت PGG برزیل در پایان گفت: این نخستین‌بار است که من به ایران آمده‌ام و ما به شدت تحت تأثیر رفتار خوب مردم قرار گرفته‌ایم، ایران یک کشور بسیار عالی است و ما خیلی تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم و من می‌خواهم برای صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی به شما تبریک بگویم و امیدوارم که در جام جهانی، برزیل و ایران با هم روبه‌رو شوند.
گفت‌و‌گو از سجاد زمانی علیشاه
انتهای پیام/
https://naftara.ir/vdch.knit23nqxftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما