مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران:

افزایش انتقال گاز همسو با کاهش حوادث کاری انجام شد

جولایی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد که افزایش انتقال گاز همسو با کاهش حوادث کاری و تعمیرات تجهیزات انجام شد.
plusresetminus
افزایش انتقال گاز همسو با کاهش حوادث کاری انجام شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدرضا جولایی در بازدید از تأسیسات تقویت فشار گاز دوراهان ۱۰ که در حال آماده‌سازی و تجهیز است، نیروی انسانی با اراده را مهم‌ترین رکن در کسب موفقیت دانست و گفت: مدیریت دانش، تجربه کارکنان و انگیزه سرمایه‌ انسانی برای افتخارآفرینی‌ در کسب این رکوردها بسیار تأثیرگذار است و به همین دلیل باید به این موضوعات توجه ویژه داشت.
وی افزود: افزون بر افزایش انتقال گاز، مهم‌ترین مسئله‌ای که در رکوردزنی شاهد آن بودیم رعایت نکات ایمنی، کاهش حوادث کاری و تعمیرات تجهیزات بود که این موضوع نکته‌ای حائز اهمیت و شاخص در کسب این موفقیت‌ است.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: توسعه ایستگاه‌های تقویت فشار گاز با هدف تأمین گاز در محدوده شمال کشور و نقاط سردسیر به‌ویژه در فصل‌های سرد سال انجام می‌شود که آنچه امروز در بازدید از تأسیسات تقویت فشار گاز دوراهان ۱۰ شاهد آن بودیم با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها، پیشرفت‌ها و رشد قابل ملاحظه‌ای به چشم می‌خورد که امیدوارم هر چه زودتر و در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد افتتاح این ایستگاه باشیم.
مجید مصدقی، سرپرست منطقه ۲ عملیات انتقال گاز ایران نیز در این بازدید گفت: کارکنان منطقه ۲ برای دستیابی به رکوردشکنی‌های سال ۱۴۰۰، عزم خود را جزم کردند و بنده شاهد این موضوع بودم در روزهایی که اوج مصرف گاز بود، همگی با تلاش وصف‌ناپذیر و شبانه‌روزی برای رسیدن به هدفی مشخص و مشترک که همانا خدمت‌رسانی به هم‌وطنان خود بود از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.
وی افزود: از جمله مهم‌ترین عوامل در به‌دست آمدن این موفقیت را می‌توان به تلاش و کوشش همه همکاران به ویژه کارکنان عملیات ایستگاه و خطوط لوله اشاره کرد که با انجام به‌موقع تعمیرات، ضمن افزایش آماده‌به‌کاری تأسیسات و خطوط لوله، از بروز توقفات اضطراری جلوگیری کردند.
سرپرست منطقه ۲ عملیات انتقال گاز ایران از حمایت‌ها و توصیه‌های مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در کسب این رکورد قدردانی و بیان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» نام گرفته، با اجرای پروژه‌های بومی‌سازی و دانش‌بنیان به اهداف مهم خود برسیم.
براساس این گزارش، با توجه به افزایش مصرف گاز در سال ۱۴۰۰، تعداد توربین‌های فعال در منطقه ۲ به ۶۰ دستگاه و حجم انتقال گاز روزانه در این منطقه به ۴۶۰ میلیون مترمکعب رسید.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcd.50s2yt0zxa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما