عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: انتصاب مدیران غیربومی و پروازی برای صنایع پتروشیمی‌ بندرماهشهر غیرقابل قبول است و رییس جمهور باید به این موضوع ورود کند.
plusresetminus
مافیای صنعت پتروشیمی باقی‌مانده از دولت قبل در بدنه دولت فعلی نفوذ کرده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، حبیب آقاجری، با انتقاد از انتصاب مدیرعاملان پروازی و غیربومی برای صنایع پتروشیمی در بندر ماهشهر، گفت: در ابتدای دولت سیزدهم آقای رییسی، وعده حذف مدیران غیربومی و پروازی را به مردم خوزستان داد و یکی از شعارهای ایشان در انتخابات نیز همین بود.
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخلاف وعده‌های رییس جمهور، اقدام به انتصاب مدیران عامل غیربومی برای صنایع پتروشیمی کرده‌ است که این موضوع با اعتراض به حق مردم همراه بوده و اصلا قابل قبول نیست.
وی با انتقاد نسبت به انتصابات در صنایع زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادامه داد: به نظر می‌رسد مافیای صنعت پتروشیمی باقی مانده از دولت قبل، در بخشی از بدنه این وزارتخانه نفوذ کرده و در انتصاب مدیران غیربومی و پروازی نقش ایفا می‌کنند.
آقاجری افزود: در شهرستان بندرماهشهر و در حوزه انتخابیه، جوانان و مدیران توانمند بسیاری که شایستگی تصدی پست مدیرعاملی را داشته باشند، وجود دارند اما متاسفانه آقای عبدالملکی از زمان تصدی وزارت، از ظرفیت این جوانان استفاده نکرده و دائما در حال انتصاب مدیران پروازی در سمت‌های مختلف است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم مظلوم خوزستان، بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) از رییس جمهور انتظار دارند نسبت به تحقق وعده‌های خود و به کارگیری مدیران شایسته بومی توجه و اهتمام ویژه‌ای‌ داشته باشد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce.x8xbjh8xe9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما