مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران:

ظرفیت تولید روزانه گاز به ۸۵۰ میلیون مترمکعب رسیده است

مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران گفت: هم اکنون ظرفیت تولید گاز در کشور روزانه به ۸۵۰ میلیون مترمکعب رسیده و خطوط اعتباری فیبر نوری صنعت گاز به ۱۴ هزار کیلو متر افزایش می یابد.
plusresetminus
ظرفیت تولید روزانه گاز به ۸۵۰ میلیون مترمکعب رسیده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدرضا نیک روش در جلسه کارگروه مشترک شرکت گاز استان زنجان، منطقه ۸ و منطقه سه عملیاتی به میزبانی استان زنجان، گفت: فیبر نوری بهترین گزینه برای توسعه شبکه مخابرات صنعت گاز است.
وی اظهار کرد: بر اساس سند چشم‌انداز مخابرات شرکت انتقال گاز ایران با تخصیص اعتبارات لازم، خطوط مخابراتی فیبر نوری صنعت گاز افزایش خواهد یافت.
مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران، گفت: با تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار طول خطوط اعتباری فیبر نوری صنعت گاز تا سه ساله آینده ۱۴ هزار کیلومتر افزایش می یابد.
نیک روش با بیان اینکه واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات، پل ارتباطی با دیگر واحدهای عملیاتی است که نقش اساسی در انجام پروژه‌ها و عملیات‌ تعمیراتی در سطح شرکت دارد، تاکید کرد: از نگاه سازمان‌های پدافندی، فیبر نوری به سبب پهنای باند مناسب، سرعت بالای تبادل داده و ضریب امنیتی قابل توجه، بهترین ابزار برای انتقال ایمن اطلاعات است.
وی افزود: هم اکنون ظرفیت تولید گاز در کشور روزانه به ۸۵۰ میلیون مترمکعب رسیده که همزمان با گسترش خطوط انتقال گاز، شبکه مخابرات مستقلی نیز با هدف افزایش ایمنی و اطلاع سریع از حوادث و مدیریت آن راه اندازی شده است.
مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران افزود: این شبکه مخابرات، مستقل از شبکه کشوری بوده و نقش مهمی در حفظ ایمنی گازرسانی دارد و با این مهم شاهد رشد نقاط دسترسی شرکت‌های گاز استانی به شبکه فیبر نوری خواهیم بود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcg.y9wrak9u3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما