مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در بازدید از پتروشیمی فارابی گفت: اقدامات بسیار خوبی در شرکت پتروشیمی فارابی در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران صورت گرفته که می‌توان از آن به عنوان الگو در سازمان تامین اجتماعی استفاده کرد.
plusresetminus
پتروشیمی فارابی باید به عنوان پرچمدار تبدیل وضعیت ایثارگران در بین شرکتها الگو شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، همزمان با سالروز شهادت شهدای پتروشیمی فارابی، فرامرز بهاروند مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی به اتفاق مهدی باقری مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران و هیات همراه از یادمان شهدای پتروشیمی بازدید کرده و در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این پتروشیمی، از اقدامات انجام شده در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران تقدیر کردند.
در ابتدای این نشست مهندس محمود فخرایی مدیرعامل پتروشیمی فارابی گزارشی از وضعیت این شرکت و اقدامات انجام گرفته در حوزه ایثارگران ارائه کرد.
فرامرز بهاروند در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران در پتروشیمی فارابی اظهار داشت: پتروشیمی فارابی با توجه ویژه‌ای که به خانواده ایثارگران دارد، می‌تواند به عنوان یکی از پرچمداران تبدیل وضعیت ایثارگران معرفی، الگو و در بین شرکت‌ها نهادینه شود.
مدیرکل منابع انسانی تامین اجتماعی با قدردانی از مدیرعامل پتروشیمی فارابی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سازمان تامین اجتماعی، توجه به بخش نگهداشت حوزه منابع انسانی است و اینکه پتروشیمی فارابی بدهی معوقه در بحث پرداخت حق بیمه کارکنان ندارد، جای تقدیر دارد.
در ادامه این نشست، مهدی باقری مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران بیان داشت: هدف اصلی ما در سازمان تامین اجتماعی تقویت روحیه ایثارگری است و تقدیم ۱۵ شهید از سوی پتروشیمی فارابی در دوران دفاع مقدس به نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشان‌دهنده روحیه ایثار در این شرکت است.
وی از مدیرعامل پتروشیمی فارابی به دلیل عملکرد مطلوب در تبدیل وضعیت ایثارگران قدردانی کرد.
در پایان این دیدار، میهمانان با حضور در یادمان شهدای این شرکت یاد وخاطره آن عزیزان را گرامی داشتند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcex78z.jh87zi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما