در این آیین با تقدیر از سونا جلیلیان مدیر سابق منابع انسانی، فرشید ابراهیم‌پور به عنوان سرپرست منابع انسانی شرکت پتروشیمی ایلام معرفی شد.
plusresetminus
سرپرست منابع انسانی پتروشیمی ایلام معارفه شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، با حضور سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام و صادق معمار؛ مدیر توسعه منابع انسانی پترول ، آیین معارفه و تکریم مدیران جدید و قدیم منابع انسانی شرکت‌ پتروشیمی ایلام برگزار شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در این آیین با بیان اینکه تغییر مدیر منابع انسانی بر اساس یک روال اداری و طبیعی است گفت:منابع انسانی در استان ایلام از جایگاه بسیار حساسی برخوردار است.
سیدغلامحسن گرشاسبی ادامه داد:تاکید مدیریت منابع انسانی بر‌ اجرای قانون، تولید و رضایت نسبی کارکنان باشد.
وی با اشاره به اینکه پتروشیمی ایلام در ایام انتخابات له یا علیه هیچ کدام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهارنظر نخواهد کرد اظهار داشت:منابع انسانی نباید تسلیم فشارهای برون سازمانی شود.
گرشاسبی ریل‌گذاری منابع انسانی پتروشیمی بر اجرای قانون و شفافیت را از اقدامات شاخص این واحد عنوان کرد و افزود: مدیریت جدید منابع انسانی رویکرد قانونی سابق را ادامه دهد.
صادق معمار؛ مدیر توسعه منابع انسانی پترول نیز در این مراسم گفت:گفتگو ،تعامل و مذاکره اولویت مدیریت منابع انسانی با کارکنان باشد.
فرشید ابراهیم‌‌پور ؛سرپرست منابع انسانی پتروشیمی ایلام اظهار داشت:منابع انسانی به مانند دو امدادی است و عارضه‌یابی و تشخیص مسائل و مشکلات سرلوحه این واحد قرار خواهد گرفت.
سونا جلیلیان ؛مدیر سابق منابع انسانی نیز گفت:مبنای فعالیت این واحد قانون، نظم، صداقت ، شفافیت و تلاش برای افزایش رضایت‌مندی و تعلق خاطر کارکنان بوده است.
به گزارش روابط عمومی، با حکم مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام ، فرشید ابراهیم‌‌پور که از مدیران اسبق منابع انسانی این شرکت می‌باشد به عنوان سرپرست منابع انسانی پتروشیمی ایلام منصوب و از تلاش‌های خانم سونا جلیلیان تقدیر شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjtyev.uqevizsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما