مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از ارسال روزانه ۴۴۸ هزار بشکه میعانات گازی از پارس جنوبی به پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای تولید بنزین خبر داد.
plusresetminus
ارسال روزانه ۴۴۸ هزار بشکه میعانات گازی از پارس جنوبی به پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای تولید بنزین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، احمد باهوش اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی علاوه بر تامین گاز کشور، تولیدات ارزشمند دیگری نیز دارد و شبانه‌روزی در این مجموعه، تولید حداکثری تداوم دارد.
وی افزود: در شرایط کنونی بالغ بر ۷۵ درصد گاز خانگی و صنعتی و تجاری کشور در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی تولید و شیرین‌سازی و به شبکه سراسری ارسال می‌شود.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار خاطر نشان کرد: تولید متان و گوگرد و میعانات گازی و خوراک پتروشیمی‌ها نیز از دیگر اقدامات پالایشگاه‌هاست که با شتاب خوبی در سال جاری تداوم دارد.
باهوش تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شد و رسالت مجتمع گازی، تولید و تولید و تولید و رشد حداکثری در بخش‌های مختلف است.
وی اضافه کرد: تامین خوراک پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای تولید بنزین نیز از جمله اقدامات موثر مجتمع گاز پارس جنوبی به شمار می‌رود که با کیفیت مطلوبی انجام می‌شود.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بر اساس آمار موجود، روزانه ۴۴۸ هزار بشکه میعانات گازی از پارس جنوبی به پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای تولید بنزین ارسال می‌شود و خوراک این پالایشگاه را تامین می‌کند.
وی افزود: در یکسال اخیر ۱۱۰ میلیون بشکه میعانات گازی از پارس جنوبی به این پالایشگاه ارسال شد.
باهوش یادآور شد: مجموعا روزانه ۴۲ میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس تولید می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcj.yeofuqexmsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما