مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری با اشاره به محدودیت کارت‌های سوخت آزاد در جایگاه‌ها ،از مسافران و گردشگران تعطیلات عید فطر به این خطه خواست حتما کارت سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند.
plusresetminus
توصیه پخش فرآورده های نفتی مازندران به مسافران در عید فطر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سبحان رجب پور تاکید کرد : تعداد کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌‎های عرضه بنزین در استان کاهش یافته است و با توجه به پیش بینی حضور مسافران وگردشگران به استان به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی در زمان سوختگیری ، رانندگان کارت سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند.
طبق اعلام رسمی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران ظرفیت پذیرش اقامتگاه های رسمی مازندران حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر شب است که در حال حاضر ۸۰ درصد اقامتگاه های رسمی استات رزرو شد.
مازندران در تعطیلات نوروزی سال جاری پذیرای ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر بوده است.
رجبی با بیان این که موضوع استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوخت گیری با قیمت آزاد و کاهش تعداد کارت‌های سوخت آزاد جایگاه ها از اسفند ماه سال گذشته مطرح شده بود ، بیان داشت: با توجه به تاکید جدی این مقوله از سوی وزارت نفت ، شهروندان به این نکته توجه داشته و همراهی کنند.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری تصریح کرد: به دلیل اینکه هنوز بیشتر مردم از کارت جایگاه‌ها برای دریافت سوخت آزاد استفاده می‌کنند، کاهش تعداد این کارت‌ ها سبب بروز مسائلی مانند ایجاد صف طولانی در برخی جایگاه‌ها و در پاره ای موارد منازعه بین مشتریان و کارگران جایگاه‌ها شده است.
  مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هفته گذشته با اشاره به ملزم شدن وزارت نفت جهت ساماندهی کارت‌های آزاد جایگاه‌داران تا پایان نیمه نخست امسال در قانون بودجه ۱۴۰۲ گفت: با جمع‌آوری کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌داران، تغییری در مقدار سهمیه و روند عرضه بنزین به مردم اتفاق نخواهد افتاد بلکه به همان مقداری که افراد با استفاده از کارت سوخت آزاد، سوخت‌گیری می‌کردند، می‌توانند از طریق کارت سوخت شخصی خود سوخت‌گیری کنند.
علی اکبر نژادعلی با تاکید بر اینکه همه درخواست‌های صدور کارت سوخت المثنی مربوط به پارسال تحویل و بررسی درخواست‌های تازه نیز روزآمد شده است، افزود: لازم است هموطنان بمنظور بهبود نظام توزیع سوخت در کشور، برای سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه سوخت، تنها از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از کارت سوخت شخصی افزون بر بهینه‌سازی فرآیندهای عرضه به جمع‌آوری اطلاعات دقیق از مقدار نیاز روزانه و ماهانه هموطنان و رقم مصرف گروه‌های متفاوت خودرو منجر می‌شود و از این طریق مدیریت توزیع و تحویل سوخت تسهیل خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: کارت سوخت اضطراری همچنان در جایگاه‌ها موجود خواهد بود و در صورتی که سهمیه نخست و دوم فردی در موارد استثنا پایان یافته باشد یا مالک در مواردی کارت خود را فراموش کرده باشد، می‌تواند از کارت هوشمند سوخت اضطراری استفاده کند اما این موضوع ضروری است که همه مردم به سمت استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی حرکت کنند.
استان مازندران دارای ۲۱۳ جایگاه سوخت است که ۱۲۶ مورد آن مربوط به سوخت بنزین بوده و باقی جایگاه های گاز طبیعی است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce.o8vbjh8ew9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما