سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت :پس از بررسی و آزمایش توسط مامورین و ارسال نمونه به شرکت نفت و اداره استاندارد سوخت مکشوفه گازوئیل قاچاق تشخیص داده شد که در بازرسی دقیق از خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش هیدروکربن کشف کردند.
plusresetminus
کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس یک دستگاه کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توقیف شدند .
 سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید میرزایی مستقر در لاین ورودی بندر عباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.
وی افزود: ماموران خودروها را متوقف که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد کامیون ها برابر بارنامه ارائه شده حامل فرآورده نفتی هیدروکربن می باشند.
سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت :پس از بررسی و آزمایش توسط مامورین و ارسال نمونه به شرکت نفت و اداره استاندارد سوخت مکشوفه گازوئیل قاچاق تشخیص داده شد که در بازرسی دقیق از خودرو 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش هیدروکربن کشف کردند.
این مقام انتظامی استان با بیان این که سوخت های قاچاق کشف شده به شرکت پالایش نفت تحویل گردید، ارزش این محموله های قاچاق را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 11 میلیارد ریال عنوان کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcfycdy.w6dytagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما