مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: طرح فشارافزایی سکوهای پارس جنوبی با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلار عملیاتی شده است.
plusresetminus
طرح بزرگ فشارافزایی سکوهای پارس جنوبی با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلار عملیاتی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدحسین متجلی اظهار داشت: پارس جنوبی در سال ۱۴۰۲ در مسیر موفقیت و اعتلای بیشتر حرکت کرد و طرح های مهمی به بهره برداری رسید و طرح های ارزشمندی نیز اجرایی یا عملیاتی شد.
وی افزود: جهش تولید بدون مشارکت کارکنان زحمتکش در پارس جنوبی محقق نمی شود و این عزیزان در سرما و گرما به ویژه در تابستان داغ عسلویه، با جان و دل برای پایداری تولید و افزایش روزافزون تولیدات زحمت می کشند و تجلیل از کارگران پرتلاش امری لازم و ضروری است.
مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: تحقق عملی پیام نوروزی مقام معظم رهبری در جهش تولید، مورد تاکید این مجموعه قرار دارد و به گونه ای عمل می کنیم که در پایان سال شاهد رشد و جهش تولید باشیم.
متجلی تصریح کرد: در سال جاری اجرای طرح های فشارافزایی سکوهای پارس جنوبی جزو اولویت های نفت و گاز پارس است که با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلار عملیاتی شده و تکمیل این طرح، گام بلندی در پایداری تولید و نهایتا جهش تولید است.
وی اضافه کرد: ساخت سکوهای فشارافزایی در پارس جنوبی، می‌تواند به رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار و تداوم تولید پایدار از میدان گازی پارس جنوبی کمک شایان توجهی کند.
مدیر عامل نفت و گاز پارس گفت: بخش عظیمی از طرح فشارافزایی در سکوهای پارس جنوبی، با مشارکت شرکت های توانمند داخلی اجرایی و عملیاتی شده است.
متجلی ابراز داشت: هم اکنون ۳۷ سکوی پارس جنوبی در تولید پایدار گاز مشارکت دارند و امیدوارم روز به روز شاهد بهبود وضعیت تولید باشیم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc4iqs.2bq048laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما