کلیدی ترین نسبت عملکردی پترول، یعنی خالص ارزش دارایی هایش ( NAV ) جامپ ۳۰ درصد را ثبت خواهد کرد و این یعنی ارزندگی بیشتر سهم در قیمت های فعلی.
plusresetminus
خبر خوب برای سهامداران پترول
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، اخیرا رای دادگاه مربوط به افزایش سرمایه جنجالی مگا پتروشیمی گچساران صادر شده است ؛ پروژه ای که پترول از طریق سه گانه ممسنی ، دهدشت و کازرون سهم بالایی در آن دارد. این رای به نفع پتروشیمی گچساران صادر شده و ابطال افزایش سرمایه این شرکت مورد تایید دادگاه قرار گرفته است.
ماجرا از این قرار بود که چهار سال پیش ، هلدینگ سرمایه گذاری خلیج فارس سرمایه اسمی این شرکت را از محل سلب حق تقدم سهامداران ( سه قلو های ممسنی ، دهدشت و کازرون و سایرین ) افزایش داد. این کار به شکایت سهامداران انجامید و با توقف معاملات نماد ، عملا سرمایه سهامداران نیز در این مگا پتروشیمی قفل شد.
با پیگیری تیم های حقوقی سه شرکت و سایر سهامداران ، دادگاه رای به نفع سهامداران و ابطال افزایش سرمایه داد. بدین ترتیب سرمایه سهامداران در این پروژه عظیم همگام با فرآیند افزایش سرمایه رشد کرده و یا به عبارت بهتر ، نسبت سهامداری آنها حفظ شده است. لازم به یاد آوری است که غول سرمایه گذاری بورسی صنعت پتروشیمی ، پترول ، از جمله سهامداران بزرگ غیرمستقیم پتروشیمی گچساران است.
پیرو این رویداد مثبت، کلیدی ترین نسبت عملکردی پترول، یعنی خالص ارزش دارایی هایش ( NAV ) جامپ ۳۰ درصد را ثبت خواهد کرد و این یعنی ارزندگی بیشتر سهم در قیمت های فعلی.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgxq9q.ak9ty4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما