طی حکمی از سوی نفت و گاز پارسیان ،احمدرضا حیدر نیا به عنوان مدیرعامل پتروشیمی شیراز معرفی شد.
plusresetminus
حیدرنیا مدیرعامل پتروشیمی شیراز شد
به گزارش  اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،  مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پترواولفین فن آوران، مدیرعامل پتروشیمی اردبیل، عضو هیات مدیره پتروشیمی های مسجد سلیمان، مرجان، دماوند و همچنین مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سابقه کاری خود دارد.
"حیدرنیا"پیش از این مدیر عامل شرکت پتروشیمی سیراف را بر عهده داشت.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf.tdeiw6dx0giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

گلی آبکناری
مورد ظلم واقع شده حقش بیش از اینهاست . ایشون تیمسار هستن که به یک پاسگاه فرستادن...به گزارش اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، شنیده ها از نزدیک شدن مهندس « احمدرضا حیدرنیا» برای کرسی شرکت صنایع ملی پتروشیمی حکایت دارد.
حیدرنیا جزء مدیرانی است که سلسه مراتب را در صنعت نفت طی کرده و در کارنامه درخشانی وی، از لابی هیچ فردی برای ترقی کردن و طی نمودن دوره های مدیریتش خبری نیست.
صداقت، تعهد، تخصص ،برنامه محوری، نتیجه گرایی، ارتباط موثر، تعامل فزاینده و مسلط بودن به امور صنایع ملی پتروشیمی مهندس حیدرنیا را از سایر رقبا متمایز کرده است.
اگرچه این روزها عده ای با طرح مطالب بی پایه سعی در اختلاف انداختن بین وی و مهندس بیات، بعنوان 2 نیروی انقلابی و سرمایه های صنعت نفت دارند اما مبنایی در عالم واقعیت ندارد.
مطرح شدن نام این مدیر خوشنام برای تصدی شرکت صنایع ملی پتروشیمی با استقبال گسترده کارکنان این مجموعه مواجه شده و بی شک تنها نیروی نفتی که هیچ گونه واکنش منفی به انتصابش را در پی نخواهد داشت.
خوب است وزیر نفت در انتصاب وی تعلل نکند و قطعا پاسخ گوی این اعتماد خواهد بود.